menu

Klantenservice

Bestellen & Voorraad

Kan ik mijn bestelling nog wijzigen of annuleren?

Een bestelling (zoals bestelde artikelen of afleveradres) aanpassen of annuleren kan zolang je bestelling nog niet is verzonden. De snelste manier om iets aan te passen is door te bellen met onze klantenservice. Zij weten de status van je bestelling en kunnen wijzigingen doorvoeren.

Kan ik nog een extra artikel toevoegen aan mijn bestelling?

Ben je vergeten iets te bestellen? En het aankoopbedrag van dit artikel is niet boven het minimum orderbedrag van gratis verzending? Dan kan je een artikel toevoegen aan een lopende bestelling zolang jouw bestelling nog niet is verzonden.

Neem voor de zekerheid vooraf contact op met onze klantenservice om de status van jouw bestelling op te vragen en of het dus nog mogelijk is een artikel toe te voegen.

Mocht het mogelijk zijn een artikel aan je lopende bestelling toe te voegen, dan kan je dit als volgt doen.
- Ga naar onze website een bestel het artikel
- Kies bij het uitchecken voor 'Ophalen in de winkel in Amsterdam'
- Schrijf bij de opmerkingen: ‘Graag toevoegen aan ORDxxxxx’. En ORDxxxxx is dan het ordernummer van je eerdere bestelling

Op deze manier hoef je niet opnieuw verzendkosten te betalen en voegen wij het artikel toe aan de bestelling met ORDxxxxx. Mocht je er niet uitkomen kun je altijd bellen of mailen met onze klantenservice.

Hoe plaats ik een bestelling?

Een bestelling plaatsen is eenvoudig:
- Ga naar het product van je keuze
- Selecteer je maat en/of kleur en klik op de grote button 'winkelwagen'
- Klik op 'verder winkelen' om het assortiment verder te bekijken of klik op 'doorgaan naar afrekenen' om te bestellen
- Vul jouw gegevens in: factuuradres, verzendadres, verzendmethode en betaalmethode
- Heb je dit allemaal ingevuld, klik je op de knop 'kopen' en is jouw bestelling definitief
- Het doorvoeren van wijzigingen is nog mogelijk voordat je op de knop 'kopen' hebt geklikt
- Je ontvangt een bevestiging als de bestelling is geplaatst en de factuur zodra de betaling is geslaagd

Hoe kan ik mijn bestelling(en) en winkelaankopen bekijken?

Om je vorige bestellingen te kunnen bekijken heb je een account in onze webshop nodig. Log in op jouw account en hier staat een overzicht van al je vorige webshop bestellingen.

Heb je eerder als gast besteld en wil je alsnog een account aanmaken?
Stuur ons dan even een mail. Wij mailen je dan een reset-link waarmee je een wachtwoord kan aanmaken om vervolgens in te loggen op jouw account in onze webshop. Hier tref je alle info aan betreffende jouw account en bestelling(en) zoals adresgegevens, status etc.

Heb je artikelen in onze winkel gekocht?
Winkelaankopen tref je niet terug in jouw online account. Webshop bestellingen zullen op jouw winkel-account komen te staan. Helaas is het nog niet mogelijk om winkelaankopen op jouw webshop-account te bekijken.

Wat betekent de status 'geannuleerd'?

Het is mogelijk dat je bestelling is geannuleerd vanwege een reglementair probleem of omdat de bestelde artikelen niet verkrijgbaar zijn.

In het geval dat de bestelde artikelen niet verkrijgbaar zijn, wordt er na het annuleren van je bestelling een bewijs van terugbetaling aan jou verzonden. Aarzel niet contact op te nemen met onze klantenservice voor meer informatie over de status van je bestelling.

Is een artikel op voorraad?

Bij ieder product staat de voorraad op onze website aangegeven. Door de gewenste maat en/of kleur aan te klikken krijg je te zien wat de beschikbaarheid is. Er zijn verschillende meldingen mogelijk als je de maat en/of kleur op onze website selecteert.

(Ruim) op voorraad! Op werkdagen voor 16.00 uur besteld, dezelfde dag verzonden
In dit geval is het artikel zowel in onze winkel als webshop direct leverbaar. Als je naar de winkel wilt komen voor dit artikel is het dus aanwezig om te bekijken en/of te passen.

Op voorraad bij xxx. Gereed voor verzending in x tot x werkdagen
In dit geval is het artikel zowel in winkel als webshop niet direct beschikbaar, maar we kunnen deze wel voor je bestellen en snel in huis hebben.

Vertraagd leverbaar. Wij verwachten dit product weer op voorraad te hebben rond xxx
In dit geval is het artikel zowel in onze winkel als webshop niet beschikbaar en ook niet op voorraad bij de producent. Het geselecteerde artikel wordt wel weer verwacht in de toekomst, namelijk rond de datum die in de melding staat weergegeven.

Helaas, niet meer op voorraad.
In dit geval is het artikel zowel in onze winkel als webshop niet beschikbaar en kunnen wij het artikel ook niet meer voor je bestellen.

Hoe kies ik de juiste maat?

Raadpleeg bij de omschrijving van het artikel de maattabel om de juiste maat te kiezen. Bovendien kun je bij twijfel contact opnemen met onze klantenservice en helpen we je graag. Helaas blijft een maat-advies lastig omdat een maat afhankelijk is van vele aspecten.

De maattabellen op onze website zijn dan ook altijd een indicatie voor de maat. De maattabel-informatie wordt verstrekt door de fabrikant en garandeert geen perfecte pasvorm. Dus mocht je twijfelen dan is passen altijd beter!

Wat zijn producten uit jullie REVIT sample collectie?

REV’IT samples zijn artikelen die:
- showmodel zijn geweest voor fotografie, beurzen, vertegenwoordigers etc.

Samples zijn niet te onderscheiden van de reguliere collectie. De meeste samples komen in de maten large voor heren en medium voor dames. Staat jouw maat er niet tussen? Helaas kunnen wij er dan ook niet aankomen.

Overige info REV’IT samples:
- Van alle artikelen zijn slechts enkele stuks voorradig
- Biker Outfit Amsterdam is de enige winkel ter wereld die deze collectie voert
- Ruilen of geld retour van REVIT SAMPLES kan altijd. Binnen 30 dagen en mits ongedragen en/of ongebruikt en voorzien van de originele labels

Let op: artikelen uit de REV’IT sample collectie zijn GEEN onderdeel van de reguliere REV’IT fabrieksgarantie. Dus mocht er iets stuk gaan aan een REV’IT sample artikel, dan kunnen wij deze helaas niet in behandeling nemen voor garantie.

REV’IT samples worden onregelmatig aangeleverd. Als we een levering binnen krijgen wordt de voorraad bijgewerkt op de website. Wanneer iets binnenkomt en wat er binnen gaat komen, weten we helaas nooit van tevoren.

Hebben jullie ook vegan producten in collectie?

Tot op heden geven producenten nog niet aan of een product vegan is. Daarnaast zijn producenten nooit volledig in de informatie over het materiaalgebruik. Dus kunnen wij helaas nooit met zekerheid zeggen dat er geen dierlijke producten zijn gebruikt in een bepaald artikel.

Mocht hier in de toekomst verandering in komen zullen wij dit communiceren op de website door het aanmaken van een filter of categorie.

Kan ik een artikel reserveren?

Het toevoegen van een artikel aan je winkelmandje houdt geen reservering in. Om er zeker van te zijn dat je het artikel ontvangt, dien je een artikel te bestellen. Het is dan ook niet mogelijk om op onze website artikelen te reserveren. Ook indien je een artikel hebt besteld waarvan de betaling niet is geslaagd, zal deze niet worden gereserveerd. 

In de winkel is het wel mogelijk in overleg een artikel voor je te reserveren. Hiervoor kun je het beste contact opnemen met onze klantenservice of langskomen in de winkel.

Sale en outlet artikelen

Sommige artikelen worden in de winkel en online outlet door ons uitverkocht. Het is dan op=op. Helaas zijn wij niet in staat andere maten en/of kleuren anders dan de voorradige maten voor de SALE-prijs aan te bieden.